7 aug. 2018

Projektmänniska

En mycket trevlig och kunnig kollega jag hade för några år sedan lånade mig en bok om enneagram. I boken indelas personligheter efter ett visst system. Jag minns egentligen inte så mycket om systemet och de andra personligheterna men med viss hjälp från kollegan så kunde vi konstatera att jag är en projektmänniska. Att jag tycker om en början och ett slut på saker och att min energi fördelar sig bäst just på projekt. Nu har projektet med väggarna börjat närma sig slutet och det är så skönt att se resultat av sitt (och mannens) arbete. Med färg på lappningarna ser väggen nästan ny ut. Vi är själva väldigt nöjda även om vi ser ett nytt projekt i antågande, hela huset behöver en ny omgång färg!


Litet vitt på knutbräderna så är vi färdiga för nu med projektet och resten får bli till nästa sommar.

2 kommentarer:

  1. Det ser jättefint ut, underbart att ni har orkat jobba med dethär - det har varit så hett.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag är nog stolt o glad, min del var ju inte tung alls men K-I har verkligen varit duktig. Det är roligt att se resultat!

      Radera